torsdag 3 april 2008

Ont imagen

Snart ska jag uppdatera er om vad som har hänt i mitt liv på sistone. Men först vill jag klaga lite. Eller inte klaga, men ändå.. Idag har jag ONT i magen. Av längtan efter min familj:( Helt sjukt, såhär mycket har jag inte saknat dem på lääääänge. Å jag har ingen aning om när jag får träffa dem igen:( Tror det beror på att vi har träffats ganska mycket på slutet. I påsk och på kryssningen. OCH inte träffats.. Papps!!! Det var såå längesen å satan vad jag saknar dig!!! Idag vill jag bara slänga mig på ett tåg hem.. Eller slänga dem på ett tåg hit. Det skrämmer mig nästan att jag inte har den minsta längtan att flytta hem. Inte just nu iaf. Men avståndet mellan de mina och mig känns enormt just nu. Oftast går det bra, men inte idag:(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom heeeeeeeeeeeeeem!!! Beklagade mej tidigare idag till Fille att jag SAKNAR dej grymt=// KRAM!!

Anonym sa...

Määä! Och jag som var rädd att du hade fått en överdos av oss.....