onsdag 27 augusti 2008

.

I helgen var mamma och Stefan här=) Herregu, så här mycket som vi har träffats nu har vi inte gjort på flera år tror jag, haha! Men jag njuter av det för fulla muggar. Jag vet inte när vi ses nästa gång..
Hur som helst. Mama Mia i Globen stog på schemat den här gången. Vi började med att käka sushi här hemma hos oss innan. Mm! Tror att mamma blev riktigt imponerade av maten, hon verkade gilla det=) Musikalen var iaf huur bra som helst!!! Otroligt duktiga artister som var med och det var med ett stort léende på läpparna som vi lämnade den gigantiska bollen. Vår tripp fortsatte till Gamla stan där vi förtärde diverse ölsorter under ett par timmar. En toppenbra kväll som slutade på McDonalds på Kungsgatan. Vi kom hem och somnade sött runt tvåtiden efter en kanonkväll:)




Vad han vi mera med under helgen??
Vi var på stan, käkade god mat, mamma shoppade lite och vi hade det allmänt bra.
Mamma och Stefan roade sig även med att gå å se nya Arn-filmen. Den var tydligen bra men hade ett sorgligt slut.. Va?? Den MÅSTE sluta bra!!! Hur som helst så måste jag gå och se den oxå. Ettan var ju kanon.
Medan Mamma & S var på bio så var jag och F på inflyttningsfest hemma hos Johan. Jättekul=) Extra roligt eftersom det var hemmafest hela kvällen utan utgång, och extra bekvämt eftersom han bara bor 3 våningar upp i samma hus som oss:D

Helgen han inte mera än ta slut och mina päron han precis fara hem innan nästa familjemedlemmar kom hit. Carro å Fille dök upp här för att övernatta inför kommande spanienresa. Apor! Jag vill oxå!!! Men de är värda det, Carro har jobbat precis hela sommaren. Hur som helst så var det roligt att ha dem här ett tag.

Nu är det bara vi som bor här hemma. SKÖNT! Nu får vi rå om varandra igen=) Typiskt är att stackars Fredde har gått å blivit sjuk bara=( Han är tvungen att jobba ändå, så det är lite extra synd om honom. Själv är jag ledig idag. Eller inte ledig, jag satt i möte mellan 8-10.15 i morse. Spännande och jag ser fram emot uppföljningen!!!
Idag är det tvättstugan (igen) för mig. Vi har sjukt små tvättmaskiner ska ni veta!!! Idag ska jag bara tvätta frotté och sängkläder och jag får verkligen pula in allting för att det ska få plats!! Puh!

För övrigt så hoppas jag på att hinna få en liten skymt av LillaC och hennes T i helgen. Vore kanon!! ;)

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ännu en kanonhelg! Alltid lika kul! Å sushi var faktiskt jättegott! Stackars Fredde som blev sjuk! Men han kanske fick en överdos av släkten...