måndag 18 augusti 2008

helgen

Helgen är slut, den försvann i faslig fart. Beror nog på att jag jobbade hela helgen. Jag var bra trött igår efter 6 dagars arbete i rad. Men idag är jag ledig.

Åkte hem till LillaC efter jobbet på Lördagen. Tanken var att vi skulle gå å se Sex and the city-bion, men vi valde att ta vara på den (kanske sista?) fina kvällen med ute-serverings-väder. Först tog vi ett par glas hemma hos henne och och efter ett tag var det mycket god stämning:D Rolig musik, skvaller, skvaller å skvaller!!! :) Vi tog oss inte helt utan problem bort till Eken. Midnattsloppet satte stopp för oss ett X antal gånger, men till sist kom vi fram. Tog en öl ute, för att sedan fortsätta med samma öl inne. Prata, prata, prata och det blev en mycket lyckad kväll i nostalgins tecken. Vi har varit med om en del tillsammans under våra 7 år som bästa vänner. Tack söta!

Söndagen på jobbet var en av de segaste. Jag kan nog säga utan att ljuga, att det var den lugnaste dagen på jobbet ever, under mina 3,5 år inom apoteket!!! Men jag han snygga till det riktigt mycket där, så idag hoppas jag att mina kära kollegor blev riktigt nöjda när de kom dit idag.
På kvälen blev det mys på hög nivå. Det är så skönt att komma hem till sin lägenhet och sin sambo en söndagkväll efter jobbet. Inga krav, inga måsten, bara mys!! Vi hade tänkt städa upp kaoset som hade uppstått under veckan, men min älskling hade gjort den medan jag jobbade, så det var bara att koppla av <3 Uuuuunderbart! VI käkade sushi till middag och sen blev det film å popcorn.

För övrigt funkar sambolivet hur bra som helst. Det är helt underbart och känns verkligen rätt. Jag är LYCKLIG!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att höra att sambolivet funkar så bra. Kul läsning! =)
Kram

Anonym sa...

Åh vilken helg du haft!! Å visst är samboliv nåt av det underbaraste man kan va med om??=)) Grattis till favvoFredde!!! KRAM!