lördag 2 augusti 2008

Dagens verk

Idag har vi varit riktigt kreativa här hemma=) Det kaos som vi har bott i den senaste tiden börjar sakta men säkert likna ett hem nu!
När vi vaknade idag så öste regnet ner. Skitkul såhär på en ledig dag.. Vi bestämde oss för att åka å köpa galgar och krokar till köket.. Så vi pallrade oss iväg till Barkaby. Vi kom hem med en hel del saker -utom galgar och krokar! Blommlåda, blommor, jord, ännu mera blommor, samt en snygg spegel att ha ovanför soffan. Haha! Det är farligt med regn;) Men BRA blev det!











Jag satte igång att plantera så fort vi kom hem, nu ska blommorna upp!













När jag ändå höll på så passade jag på att plantera om lite andra blommor och sätta lite skott. Duktigt värre;) Ibland kan det vara bra med regn faktiskt..












Och spegeln då.. Blev betydligt mycket bättre än innan, är riktigt nöjd faktiskt. Känns mycket strörre nu.

























Blommorna på balkongen gjorde oxå sitt. Känns mycket trevligare att sitta där ute nu. Mycket roligare all kolla ut genom fönstret oxå för den delen=)



Så nu sitter jag och unnar mig ett glas vin och bloggar. Nöjd över resultatet, nöjd över att det börjar bli lite "tjejigare" här hemma nu, hihi!

Ha en trevlig kväll alla!

Hej!

Inga kommentarer: