söndag 31 augusti 2008

It´s over..

Jaa, då var även denna helg över. Herregud så fort det går!

Igår såg vi ju andra Arn-filmen. Å visst var den bra den med. Men jag tycker nog att den första var bättre. Har jag helt fel, eller kommer det en till film?? Det är väl en trilogi?!!

Idag blev det shopping för Fredde. Höstjacka var målet och en höstj/vinterjacka blev det- Efter mycket om och men vill jag säga.. Herregud, killen är ju veligare än veligast!! Haha! Först var vi i Kista galleria.. Ingeting! Sen i Solna Centrum.. Ingenting! Till sist (efter kanske 2 h) kom vi till NK å där fann han det rätta. Men då var bara frågan, ska det vara en svart eller grön..? Haha, det blev till sist en grön och det är iaf jag nöjd med. Bra köp:)
Blev inte just nån shopping för mig. Eller joo, en liten present till lilla bebis som kommer i mitten av November:) Ita och Jakob kommer hit på Tisdag kväll å jag tror att de får presenten då. Orkar inte vänta i 2,5 månad och jag har säkerligen hittat ännu mera då som jag vill ge till lillen:)

Just ja, jag bokade tid för en syn-undersökning idag oxå.. Det är verkligen nåt lurt med synen. Jag jobbar mycket framför datorn på jobbet (jaa, hemma "jobbar" jag oxå hårt med den..) och på kvällarna är jag såå trött och irriterad i ögonen. De hänger lixom inte med riktigt. Jag till och med blinkar i otakt med dem. Haha! Då äre väl time att kolla upp det va??

I kväll bjussade vi Lilla C på mat här hemma. Hennes kärlek lämnade stan idag så hon fick nöja sig med oss ikväll:) Mysigt! Tacos och framförallt nachochips å guacamole stod på menyn;)

Imorgon börjar en ny vecka.. En vecka som innehåller 6 arbetsdagar, förhoppningsvis minst 2 träningspass och en massa mys med vänner å sambo:) Känner att det kan bli en tuff vecka, men jag laddar varje morgon med havregrynsgröt och berocca. Rejäla luncher och kärlek kommer man oxå långt på.

Nu är F å skjutsar hem Lilla C, å jag myser i soffan med en kopp the och lite blogg. Jag bara njuter. Jag är så NÖJD med hur vi har fått till det i lägenheten hittils. Jag kan bara sitta å titta och må så gott av det. Å än är det inte klart.

Sov så gott alla å ha en bra start på den nya veckan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va härligt det låter i ditt inlägg. =)
Själv lever jag ihop med impulshandlaren nr 1. ;)
Har läst Stieg Larsson-böckerna. Älskade dem jag med. =) Ser fram emot första filmen som kommer upp på bio snart.
Kram