lördag 30 augusti 2008

Girltalk

Dagen med Andrea var kanon! Vi träffades på stan å började med en kopp kaffe. Massa surr och vi hade nog kunnat sitta där precis hela dagen. Men det hade vi inte tid med. Blev en del shopping, ett par nya höstjeans för min del, samt ett par tröjor. Skulle behöva införskafa mig betydligt mycket mera kläder än så. Vill kasta bort undefär hälften av det jag redan äger.
Hur som helst, vi han med en sen lunch oxå, innan vi fortsatte dagen i butikerna. Vi han även med ytterligare en kopp kaffe innan hon drog hem igen. Haha, fika hör till när man spenderar en hel dag på stan;) Vi han gå igenom det mesta och det var så härligt att ha henne här en dag=)

Igår kväll blev det ännu mera tjejhäng. En kväll hemma hos Therese med härliga människor, goood mat, vin och fruktiga drinkar. Mmm! Åter igen blev det många timmar med massor av snack och skratt. Jättekul! Vi hade fuinderingar på att gå ut, men vi ångrade oss. Hade kul som det var hemma hos henne och det är så roligt att bara sitta å snacka å dricka vin:)

Idag är det lördag, så skönt! Jag och F har varit på stan å fikat med LillaC och hennes T. Mys! Han är verkligen toppen alltså:) Han blev mer än väl godkänd av F oxå. DET är hon värd och jag är så glad!!

Ikväll blir det bio för oss. Ska se den andra Arn-filmen. Äntligen har den haft premiär!!! =)

Ha en trevlig kväll:)

Inga kommentarer: