tisdag 19 augusti 2008

Skvaller

Har haft en underbar kväll å reunion tillsammans med mina fina 08-vänner=) Ita var redan avklarad men den här gången hakade Elin å Therese på.
Vi käkade goood middag på Texas Longhorn. Mmmm! biff, bakad potatis, guacamole, majskolv och vin. Mmmmm! Huuuur gott som helst.
Vi hade såååå himla mycket att gå igenom, man missar mycket på en hel sommar. Hur som helst så gick vi genom vad som händer för oss alla å det var inte lite om man säger så;)
Itans mage växer så det knakar och lille killen sprattlar allt som ofta runt där inne. Mysigt!!!
Vi hade en himla mysigt och jag känner verkligen långt inne i mage och hjärta att jag verkligen har saknat dem.

Gravida Ita och semestertrötta Elin sa tack å hej lite tidigare så jag å T gick vidare för ytterligare ett glas. Som jag gillar henne!!! VI har så mycket att prata om. En hel del om våra privatliv, men även jobb (såklart..) då vi har samma roll som egenvårdsansvariga. Hon är toppen och verkligen en fin vän!! Lucky me=)

Nej, nu har jag skrivit av mig lite å nu väntar sängen.

Tack å hej!

Inga kommentarer: