lördag 30 augusti 2008

Trust in lust


Nu är det så här att jag har fått en liten speciell uppgift på jobbet.. Som de flesta redan vet så har apoteket börjat sälja sexleksaker. Eller sexhjälpmedel som det så fint heter på apoteksspråk. Det får inte kallas för sexleksaker då de är speciellt framställda för att hjälpa personer som behöver lite extra hjälp.. Nåväl, ni fattar vad jag menar..

Nu får inte vi sälja produkter som vi inte är utbildade inom, så vi har haft en tjej på jobbet från RFSU som har utbildat oss i just detta ämne. Lite speciellt kanske, men så är fallet.
Vi är ett av de 100 testapotek som säjer dessa för att se hur det går. Vi har ett grannapotek som inte har dessa produkter. Och den 23 e så är det tjejkväll i centrumet där det ligger och de ska då sälja dessa produkter där. Men eftersom de inte är ett av testapoteken så har de heller ingen utbildning inom det.. Så, vad gör de?? Jo, de kommer att tänka på kära grann-Ejdern och kära mig.. De ringer så snällt och frågar om jag vill ställa upp och vara med på tjejkvällen och vara sälare av dess produkter, haha! Och som vanligt så tycker jag bara att det är jätteroligt att få vara med :) Nog har jag fått speciella uppgifter på jobbet förut, men det här, DET är nåt utöver det vanliga, haha!

Skäms du mamma?? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, va roligt! Jag hade ju aldrig klart av det dock. Pryd som få.
Ja, visst blev det fint?! Hade ljusgrönt förut och det känns inte så kul framåt höstkanten.
Är mer än nöjd med tillvaron för tillfället. =) Du med verkar det som. Skönt att allt ordnat sig så bra för oss båda. =)
Ha det så fantastiskt bra och hälsa LillaC okså när du springer på henne nästa gång.
Kramar

Anonym sa...

Haha, nej jag skäms verkligen INTE! Är stolt som bara den över dej som verkligen inte bangar för NÅGOT! Kram

Anonym sa...

Jag gillar dig!