onsdag 13 augusti 2008

Jämstäldhet

Status på Luntmakargatan:

Jag- Ligger i soffan, läser bloggar och småkikar på TV
Fredde- Kravlar runt på golvet och svettas som ett djur och monterar ihop en 68 kilos byrå.
DET kallar jag rättvisa och jämstäldhet;)
Troligtvis skulle jag nog bara vara i vägen om jag skulle hjälpa till. Men jag klagar inte..

Sen sist..

Mamma å Steffe var i hufvudstaden förra veckan. Lovely! Vi han umgås en hel del. Vi han även äta och dricka en hel del gott oxå..! =)

Har varit i Umeå på bröllis i helgen. Helt underbart. MEN nu är jag nöjd över att vara tillbaka i Sthlm för att komma in i vardagen igen. Har inte riktigt kommit in i den än efter semestern, men snart så.

Har hunnit återförenats med Lilla C ännu en gång. Härligt, härligt. Snart är det Ita och Thereses tur oxå, å nästa vecka kommer Elin hem. Friskis sätter snart igång med de vanliga passen igen. Så snart, mycket snart är min härliga vardag i full rullning igen. Tjohooo=)

Jobbet rullar på. Minst sagt! Full rulle exakt hela tiden och jag älskar det.

Nu: Olssons studio

Tjao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men blogga så jag får kommentera då ..;))