tisdag 2 september 2008

Första sparken..

Jag har känt den första sparken idag! :) På vänster sida av magen kände jag som ett hårt hjärtslag. Åhhh, helt underbart! Jag blev såklart tårögd och det var ett magiskt ögonblick. Ja, nu var det ju inte MIN mage det sparkade i (tack å lov..) Utan i Itans mage:) Jag längtar efter bebis som kommer i mitten av November!
De blev iaf jätteglada över ko-outfiten med tillhörande mjukiskossa som de fick av oss.

Kvällen har bestått av hallon- och blåbärspaj som jag hade slängt ihop. Faktiskt blev den riktigt bra. Så nu har vi fikat å surrat i 3,5 h. Kanonbra kväll!

Igår tränade jag och LillaC höstens första träningspass. Heeeelt underbart var det. Tjoho. Imorrn efter synundersökningen tänkte jag gå på lunchpasset på spinning om jag hinner. ÄNTLIGEN!

Sov gott alla=)

Inga kommentarer: