söndag 28 september 2008

Äntligen över!

Ännu en vecka är över. Den har innehållit jobb, jobb och jobb.. Var på ett möte i måndags och det ger mig bra vibbar. Mycket bra till och med.. Gud, tänk om det går igenom. Hjääälp!

Tränade måndag och torsdag, känns skitbra nu! Är så nöjd. Tisdag var det tjejkväll i Tumba och jag jobbade mellan 8-21 den dagen. Ganska slitigt om man säger så.. På onsdag kväll var det slappning på mycket hög nivå. Välbehövligt!
På fredagen var jag ju förresten på en otroligt givande utbildning. Nu ska det bli ordning på fortet och jag/vi ska sätta konkreta mål på vår försäljning. Och jag ska hålla i alla trådarna;) Tjohooo! Ska bli så himla kul att få hålla i det här.

Igår kväll var tanken att jag och F skulle på Öl- och vinmässa med Andreas och Jennifer men jag tog mitt förnuft till fånga och stannade hemma. Var trött efter hela arbetsveckan och jag skulle även jobba idag. Sen gjorde ju Ladies Night sitt oxå. Pappa tyckte det var ett vuxet beslut så jag är nöjd:)

Och nu sitter jag här å ÄNTLIGEN är helgen slut.. Finaly! Jag tycker inte alls om mina jobbhelger. Man blir lixom ur balans på nåt sätt. Men nu är den över å imorrn är min lediga dag, tjoho, tjoho, tjoho!

F kom och hämtade mig efter jobbet å då åkte vi direkt till Kungens Kurva och storhandlade på Kvantum. Skönt att ha det gjort, men shit vad jobbigt det kan vara. Speciellt när man har en sjuk sambo med sig;) Jaa, han är fortfarande sjuk. Det går verkligen upp och ned och nu ligger han här och är jättedålig igen:( Men imorrn blir det ett besök hos farbror doktorn. Hoppas han kan få en penicillinkur. Vi har till och med sovit i separata rum 3 nätter den här veckan pga hans hosta och nattliga bestyr (snyta sig, dricka vatten, HOSTA, titta ut, vrida på sig etc..) Men hur kul är det med separata sovrum då? Sängen känns stor och tom:( Men det var ju av omtanke, för han ville inte hålla mig vaken om nätterna bara för att han är sjuk. Men nu får han banne mig piggna till sig!

Jag drog även med mig stackarn in på MIO där vi införskaffade oss en taklampa och lite småpyssel. Lampan var en julklapp av G & S till Fredde i julas, men han har inte tagit för sig att fixa den förrän nu. Bra tycker jag, för nu fick jag oxå vara med å bestämma;) haha!



Taklampan till vardagsrummet som vi köpte. Och en lampskärm till min svarta lampfot som vi har ställt på Malmbyrån i vardagsrummet

Vi köpte även två ljushållare till väggen och tre ljuskoppar som ska stå på tv-bänken. KUL att pffa till lite här hemma=)

Nu ska jag tycka lite synd om F ett tag, sen ska jag sova.

God natt på er!

Inga kommentarer: