söndag 21 september 2008

Underligt inlägg som man kan skippa att läsa!

Guud vad mycket jag har att skriva om nu.. Shit! Var ska jag börja? Börjar nog med förra helgen.

Vilken helg! Herregud, natten efter jag kom hem så sov jag 13h, gud så trött jag var!!! Var helt förstörd hela söndagen oxå. Hela veckan har jag känt mig smått rubbad, jag har verkligen varit i en egen kokong. Hjärnan har gått på högvarv och verkligen satt igång mina tankegångar enormt mycket. Har tänkt i helt nya banor och jag blir nästan chockad av mig själv. Jag har funderat en hel del på saker jag inte alls känt mig redo för innan. Kan inte prata så mycket om det just här å nu, men kanske efter morgondagens möte. Hur som helst, jag kan inte berätta om förra helgen utan att det blir alldeles för luddigt, så jag säger nog inget mera. Jag kan iaf säga att jag är superglad över att ha blivit utvald till att vara med på det här, även fast allting sker på min fritid och det är obetalt. Men jag får 10.000 gånger så mycket tillbaka, det känner jag redan.

Vi var iaf på ett superfint ställe där jag skulle kunna stanna en hel vecka. Otroligt vacker omgivning och god mat oxå för den delen;) Jag var omgiven av en grupp enormt starka människor med helt olika bakgrunder och förutsättningar. Imponerande!

Neej, jag stoppar faktikst här.. Jag kan inte förklara!

Inga kommentarer: