torsdag 11 september 2008

Here we go again..

Åhh vad less jag blir.. Sjuk -igen! Varför blir det alltid så? Nu vet jag vad du tänker mamma..
"Du har för bråttom å börjar jobba för tidigt. Jobbar för mycket och sover för lite"
MEN, jag kände mig frisk i måndags fast jag var hemma. Tisdag jobbade jag och mådde prima, satt i möte på HK i 3h å blev lite småsåsig och fick lite huvudvärk. Sen var jag på gymintro, men jag skippade träningen och det har jag ett vittne till;) SÅ, jag kände mig pigg, jag jobbade, men jag skippade träningen. Det är väl bra gjort och inte för bråttom?? Eller?? Sen bara, pang bom så var jag världens snorgaste människa igår när jag vaknade. Varför?? På jobbet kallar de mig för dagisbarn som drar åt mig alla virus som går. Jag tycker de har fel. Vi är faktikst 4 st av 6 tekniker som är sjuka nu. De är nog bara avundsjuka på mig för att jag är yngst;)

Att bero på virus.. Min dator är oxå krasslig! Jättekrasslig. Gjorde en virussökning och hittar 4 st olika virus. 4 st!!! Åtgärdade det direkt och gjorde om sökningen på en gång och hittade ännu ett.. Suck! Han börjar bli gammal min käre vän:(

Jag MÅSTE må bättre imorrn. Då smäller det! För i helgen så gäller det verkligen. Jag måste samla all möjlig energi och prestera bra. Det ska bli skitkul! Jag är medveten om att det kommer bli jättetufft, en det är det värt!!

Ibland snurrar världen lite snabbare än vad man hinner med. Saker och ting händer och förändras mycket snabbare än vad man förväntar sig. I sånna situationer får man inte glömma bort att man får vara ledsen och trött. Man måste få stanna upp och andas och det ärhelt okej att vara förvirrad. Jag tänker på dig vännen!!

Förresten, jag är brunett igen. Jätte brunett! Jag har page och mörkbrunt hår, hihi! Det kanske kommer en bild nån dag. Nån dag när jag har duschat och möjligtvis brun-utan-solat mig. Alltså inte idag när jag har snor i hela hjärnan och är väldigt oduschad. Å strulig i håret och har en grönblek färg i fejjan.

Fick glass-sällskap i form av LillaC idag. Tack för sälliset. Hoppas jag inte smittar dig.

Nu: halvsova å se på OTH

Inga kommentarer: