onsdag 24 september 2008

Blev utmanad av Sis, så det är väl lika bra att lyda då=)

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga

-Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Bokat å klart!

-Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej det är king.

-Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Snart så..

-Vilket SMS blev du mest berörd av?
Men älskade sis!

-Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Fr o m: 2009-09-01 har jag ny adress:

-Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jag saknar er oxå i massor ska ni veta.

-Vad vill du höra mest av allt?
ok Ann

-Din romantiska replik?
Vår dotter Emelie föddes idag kl 12.26 på huddinge sjukhus

-Vilken raggningsreplik funkar på dig?
Yes det funkar för mig efter 19.

- Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
Jag blev jätteglad att du ringde.

Jag utmanar LillaC, Bella, Cathrin och Sofia!

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar på bildbevis på en mörk Brill-Olle...