måndag 8 september 2008

Sådär ja!

Sådär ja.. Färdigbakat, färdigstädat och jag är nyduschad. Det är verkligen helt underbart att få vara ledig ibland. Tänk att få jobba 75% eller så. Herregud vad skönt! Eller det får jag ju om jag vill, men då blir lönen därefter oxå:S Men tänk vad mycket saker man skulle hinna med. Baka, göra massa god mat att frysa in, städa, tvätta, gå på stan.. Ljuvligt! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men gud vilken dröm att får vara lite mera ledig!

Hur som helst. Brödet blev sååå gott! Jag är lite stolt=) Tog en skiva nyss och det var fortfarande varmt, mmm!!
Nu är det bara en kopp java som fattas, sen ska jag knalla bort till optikern i regnet. Men det är ganska skönt ute ändå.

Det blir klippning ikväll, tjohooo=) Only god knows hur jag kommer se ut när jag sluter mina ögon ikväll. Vi får se. Jag vill ha nåt nytt iaf. Når höstigt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Se där ja ;o) anar jag en liten husmor tro????
Kram Papps.