måndag 8 september 2008

Grahamslimpa

Idag har jag en ledig dag. Skönt. Hade känts onödigt att sjukskriva mig för jag känner mig hyffsat pigg. Men ändå hängig.. Aja, jag är iaf ledig=)

Denna morgon är jag ganska imponerad av mig själv. När jag vaknade runt nio så gick jag ner på Coop å handlade lite. Sen gick jag hem å gjorde en deg(?) Aaa, så nu har jag en deg på jäsning, ska göra grahamslimpa. Haha, hur resultatet blir återstår att se.

När limpan gräddas måste jag plocka lite här. Ni vet, det blir så lätt småsaker överallt. Inte stökigt, men rörigt lixom. Sen är det dax att gå till optikern. Ska lämna in lite papper från jobbet och så. Och beställa brillorna.

Och förhoppningsvis blir det klippning och färgning ikväll. Guuud så skönt. Så här långhårig och risig i håret var det längesen jag var. Usch. Jordens utväxt har jag oxå. Hua!

Imorrn är det 3h möte på HK. Pust! Hoppas Elin oxå ska dit. Sen är det äntligen dax för Gym-intro på FS. Har aldrig riktigt varit så förtjust i att gå på gymmet, jag är mera en pass-människa som helre tränar i grupp. Men å andra sidan så har jag inte riktigt försökt mig på det heller. Så imorrn ska jag å LillaC dit å lära oss. Vore jätteskönt att kunna kombinera gympa, dans, spinning och gym lite om vartannat.

Nej, nu är det dax att grädda brödet. Wish me luck;)

Inga kommentarer: