måndag 13 oktober 2008

"Att göra en Carro"

Just precis nu sitter jag på Seven Eleven och bloggar, precis så som min syster alltid gjorde när hon var bosatt här. Jag gör en Carro helt enkelt. Fast den här varianten är utan en latte. Har redan druckit på tok för mycket kaffe idag.

Anledningen är att jag har lagt bud på en tågresa till Sundsvall. Åhh som jag önskar att den resan var till mig.. Men det är den inte:( Men OM det hade varit det så skulle jag:

*Åka och kidnappa mamma och ta henne till en resaurang där vi kan äta god mat och surra i timmar. Vad vi skulle snacka om? Jo, vi skulle bara sitta å snacka massa skit. Ju mera vin vi skulle dricka, destå mera skit skulle vi snacka. Sen skulle vi gå vidare och ta ett glas rött. Då skulle vi ha pratat av oss allt skitsnack och bara ha trevligt och kul. Sen skulle vi åka hem och sova ruset av oss. Och imorgon, då skulle vi åka iväg på en mamma-madde-dag. Kanske till Huddik. Kanske till Härnösand, alltså inte nåt märkvärdigt. Men vi skulle mysa hela dagen och bara vara LEDIGA! På vägen hem skulle vi stanna å äta pizza. Japp, det skulle vi!

Du kanske fattar mamma att jag vill ge dig ledigt och muntra upp dig lite :) Nu kan jag inte det, men det är ju tanken som räknas, eller hur?! STOR kram till dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så himla gullig, Madde!!!!KRAM