fredag 31 oktober 2008

Helg!

Äntligen helg!!!

Som jag har längtat..
Veckan har varit sådär:S Har mått lite halvtaskigt faktiskt. Bihålorna och halsen har spökat med mig och jag har inte heller varit på världens bästa humör:(
Har varit hormonigare än jag brukar och börjar ana pms-varningar. PMS i form av
humörsvängningar utan dess like.. Glad, arg, ledsen, glad igen, irriterad..
Igår var en HEMSK dag! Iofs var jag rejält hängig och dagen började inte bra. Gröten kokade över i micron (hur går det till förresten? Jag kokar alltid lika mycket gröt i likadan tallrik och under lika lång tid och den har ALDRIG kokat över förut?), tunnelbanan stannade inte på t-centralen (man fick åka till gamla stan och vända där..), pendeln var sen.. Sen gick det mesta fel på jobbet kändes det som.. Uääääh! Och så tänkte jag på pappa och bara ville gråta för jag längtar så mycket efter honom. Medans jag i nästa sekund var som en solstråle?!!
På kvällen kändes det bättre. Låg med kläderna på under täcket i soffan och frös som en hund hela kvällen. Men jag fick ligga där tillsammans med min älskling och då kändes allt lite bättre. Fick Max till middag och då ändes det ÄNNU lite bättre. Han har sina knep;)

Idag är jag som en ny människa igen. Pigg och glad och det har varit en kanondag på jobbet:)
Sitter och firar in helgen med ett glas vin för tillfället. Snart ska vi käka sushi och senare blir det Idol på TV. Blir en myskväll tillsammans med F :) Stackarn, jag måste vara extra snäll med honom i helgen. Eftersom han har fått stå ut med mig den här veckan.

Nu: En choklad ur Åre-asken;)

Inga kommentarer: