torsdag 23 oktober 2008

gröntröjan

Redan Onsdag och jag förstår inte hur jag ska hinna med mig allting.. Idag ska jag inte jobba, men däremot ska jag stå på en yrkesmässa i Apotekets monter och representera mitt fantastiska yrke som Apotekstekniker :D Ska bli jättekul tycker jag. Först kommer det under 2h 9e klassare med deras föräldrar. Tekniker finns ju på gymnasial nivå oxå. Sen är det 3h då gymnasieeleverna kommer och frågar ut mig=) Ska bli såå kul. Men jag gruvar mig lite på sätt och vis. Ser jag tillbaka på min klass i 9an så var vi ju HEMSKA! Haha! Tänk om det kommer massa jobbiga ungar och bara är störiga? Men iofs så är deras föräldrar med.. Men det ska nog gå bra, jag ser fram emot det! Så på med min knallgröna Apoteket.se-t-shirt och se glad ut;)


Behöver jag säga att jag inte känner mig direkt jättesnygg i detta?! :S


Ikväll när jag kommer hem så är jag troligtvis trött som en död sill och orkar inte göra någonting. Därför måste jag rappa på nu. Vi har grejat massor hemma den här veckan men det är fortfarande mycket att fixa inför lördagen. Imorrn hinner jag ingenting då jag jobbar 9-19.15 för att sen åka på 60-års kalas och efter det möta upp sis och Fille på nåt glas vin, för att på lördag kliva upp och jobba (som jag absolut INTE har tid med). Och efter DET, då det är då högväxeln ska läggas i.. Men jag lägger mycket ansvar på F, S & F på att jag ska hinna relaxa lite efter jobbet ;) Sen ska jag bara ha skitkul och vara ledig i 2 dagar. Härligt!

Nu: greja i hemmet... Sen: Duscha och på med gröntröjan..



Ha en bra dag alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrudu! Nu är det nog dags för några interiörbilder på hallen ser jag! Ro hit med dem snabbt!

Appotröjan är fin! GRÖÖÖÖN!

Anonym sa...

Haha!! GRÖNTRÖJAN! I mina öron låter det precis likadant som gulhusen bakom höghusen!Haha! SNART ses vi=)) KRAM!

Anonym sa...

Har åxå grön tröja på jobbet... med den käcka texten "ArkenZoo Vi älskar djur." Har lust att brodera:".. i god sås!" bakom. Dessa käcka färger kräver sin make up, annars ser man illamående ut!