måndag 27 oktober 2008

Ihopflyttnigsfest!

Helgen har varit toppen! Den har gått jättefort men har verkligen varit rolig.
I fredags när jag slutade jobba så kom F och hämtade mig. Det var 60-års kalas på G. Brummade iväg till Solna på kalas. Mycket trevligt. God mat, mycket surr och skumpa:) Stannade några timmar sen var det dax att åka hemöver.
Sis och Fille hade anlänt till oss, tjoho=) Knatade iväg och tog några öl runt hörnet. Surrade en massa och hade det bara bra. Jag gick hem lite före de andra, hade jobbet i sinne..

Det var asmycket folk på jobbet i lördags. Har inte folk något annat att göra istället för att gå på apoteket? Hur som helst så var det en rolig dag och tiden gick snabbt.
Åkte hem och vad ser jag? Fredde, Carro och Fille har handlat precis ALLT inför kvällen! NI ÄR ÄNGLAR! Tusen tack för hjälpen. Visst hade jag tänkt få lite hjälp av dem, men nu var allting redan ordnat! Guldvärdt. Jag kunde gå och sova i en halvtimme utan att stressa. Underbart!
Så småningom blev det piffning, middag och greja i ordning allt snacks och välkomstdrinkar. Jättekul! =)




Vi han med oss i bra tid och fick lite tid med varandra innan folket började dundra in. Satt och drack lite vin/öl och surrade. Så glad att ha dem här, C & F!
Snart började folket droppa in och det blev fullt hus.



Grabbarna samlades så småning om runt snacksbordet och gav en onda blicken när man kom för nära, haha! Vet inte vad det pratades om runt bordet, men det var intensiva konversationer, haha! Det är verkligen roligt när större delen av ens vänner träffas och när det verkligen funkar bra. Helt underbart!



Lila flickor på golvet, och svarta flickor i soffan..



Fina flickor i mitt vardagsrum!! :) Det var väldigt många som bangade dansgolvet, men vi gjorde tappra försök och hade jättekul där i ringen, haha! Härligt!



Jag är hur som helst jättenöjd med kvällen. Att mina och freddes vänner från olika håll och kanter kom, det betyder jättemycket för mig! TACK alla som var där! Det värmer hjärtat mitt! Det är viktigt för mig att alla får möta varandra och att det funkade jättebra gör ju inte saken sämre.



Fick otroligt dina presenter oxå! Vackra liljor, en presentpåse från Bönor och Blad (en himelsk blandning vill jag lova!), blommor, vinflaskor, karaff, blockljus, ljuslykta, vas.. OCH torkat renkött! Haha! Underbart!
TUSEN TACK ALLA FINA VÄNNER!

Och tusen tack syster och Fille! All hjälp både på dagen och natten och dagen efter. Ni är bäst och det var så härligt att få ha er här ett tag <3

Inga kommentarer: