söndag 19 oktober 2008

helgen.. igen!


Ja hej igen då!

Helgen var som sagt kanon! :)

På fredag kväll kom G hit på middag. Superkul! Jag är så glad att F har den familj han har. Det betyder mycket för mig då min familj bor så långt borta.. Anyway! Kvällen var jättelyckad. Vi lagade jättegod wok med färska grönsaker och jätteräkor i. Blev så himla bra, mmm! Nåväl, efter måååånga timmar av surr, mat, vin och whiskey (för vissa..) då knallade G hem och vi låg i soffan och surrade och bara hade det mysigt.



På lördagen så blev det en heldag med LillaC. Först möttes vi upp vid Skrapan för en liten fika. Sen tog vi en jätteskön prommis då målet var Karlaplan och Fältöversten. Där väntade det lite lyx i form av en make up kurs för henne, och jag fick va sällskapsdam:) Efter det blev det lite shopping innna vi fortsatte hem till henne. Utval av kläder inför kvällen sen åkte jag hem och käkade lite samt piffade inför kvällens bravader. Jag och F begav oss iväg runt sjutiden till kalaset. Kalaset som varade fram till tvåtiden då det var dax att åka hem å sussa. Jätterolig kväll med härliga människor, massor av bag´n boxvin och skratt. Så roligt!!




Jennifer & LillaC, Fredde & Andreas och så vi 2 förståss


en del av samlingen ( vi var totalt 27st..), Jennifer och så Jag & Maria


F var förtvivlad då vinet tog slut.. Jätteslut! Sen en massa fina flickor.


Idag var vi förvånadsvärt pigga när vi vaknade. Ingen bakfylla trots allt vin;) Käkade lite frulle och slappade en del innan det bar iväg till Bullandö. Dax att göra höst för båten. Så vi har plockat ut saker ur båten (madrasser och dyl) samt höstkonserverat motorn (säger dom). Haha! Kul att vara med på då jag inte alls har nån koll på vad som ingår i båtlivet utöver det jag fick uppleva i sommras. '
Resten av dagen har det varit slappning på hög nivå. Sov lite middag när vi kommit hem, kikade på tjejserier (jag iaf..) och har ätit mat. Idag blev det i form av lax, ris och broccoli. Mmm!

Så det var helgen i stort och jag är mycket nöjd.

Måndag imorrn. En LEDIG måndag:D Tjoho! Jag och Therese ska ses, blir skoj för det känns som det var alldeles för längesen. kul kul!

Sov så gott alla!

Inga kommentarer: