söndag 12 oktober 2008

Lördagen

Jaa, då var gårkvällen och helgen över. Snart iaf, ett arbetspass bort.

Hade så roligt här hemma igår. LillaC kom över med en bag´n box som faktiskt står här näst intill TOM nu.. Det var jag, F och LillaC som festade till det här hemma innan vi gick vidare till Soap Bar. Har precis kollat på både filmer och bilder härifrån och jag SKRATTA som en galning. Dels hade LillaC och Fredde en liten dansshow, sen hade jag själv en oxå. Eller ja, det var väl mera sång än dans för min del..:S DEN var inte lika rolig att se.. Varför blir man så himla gapig när man har druckit? Man tror att man är så himla bra lixom. Stackars grannar säger jag.. Haha!
Hur som helst så tog vi oss till Soap Bar. Ingen kö när vi kom fram, perfekt! LillaC och F tog varsinn öl och jag var duktig å tog en vatten ist. Satt å snackade ett tag sen var det dansgolvet som gällde för vår del. Superrolig kväll som slutade med mat på Max innan det var klart.
Vi kom väl hem runt halv två, så det blev inte allt för sent. Vilket jag är glad över idag då det är jobb för min del.

Hinner inte skriva mera nu.. Men TACK för en rolig kväll!

Inga kommentarer: