torsdag 16 oktober 2008

time goes by

Veckorna springer på precis som vanligt och jag blir bara mer och mer brydd för varje dag. Hur snabbt kan tiden gå?

Veckan har varit späckad (som vanligt). I måndags var jag på utbildning och herregud vad givande det var. Jag blir verkligen fylld med kraft och riktigt pushad! Feels good!
Och sen då, vad är det som händer? Jag känner mig riktigt smickrad/brydd/skraj/glad över allt som sker nu. Jag fattar ingenting:D
På jobbet har det verkligen varit toppen den här veckan. Mötet i tisdags var väldigt välbehövligt och vi har jobbat på som as hela veckan. Nu är jag trött efter 32h arbete på 3 dgr. Och förlåt mina nära å kära att jag har varit så anonym. Men allt snurrar väldigt fort just nu. Men snart är det helg och då har jag återhätmat mig och är på banan igen.

Helg ja.. Vad händer då? På lördag är det big time party:D Tjoho, ser verkligen fram emot det, ska bli skitkul:D Och jag är till och med ledig dagen efter, när hände det senast? MEN, vad tusan ska man ha på sig? Det är köpstopp denna månad och jag har inget fint:( Jag har en fin kjol, men sen då? Jag kan ju inte vara naken upptill.. Det löser sig nog, men jag har INGEN idé om vad det blir.
Imorrn blir det lite lugnare, måste ladda inför lördagen. Middag med F´s päron, det blir kanon.

Nu äre natt för min del. På återséende!

hej!

Inga kommentarer: