onsdag 15 oktober 2008

svammel

En halvtimme kvar innan det är dax att dra sig till jobbet. Har lite ont i kroppen och halsen spökar lite. NEJ! Jag tänker inte bli sjuk, sådeså! Är kanske bara lite trött. Vi säger så.

Borde ta bort gammalt flagnat nagellack istället för att sitta här å uggla. Idag gäller det, jag MÅSTE ta snacket som jag velat ta mycket länge. Hoppas bossen är på plats. Kanske behöver lite Johannesört i kroppen så att jag ska bli lugn, haha! Nej, det blir nog inte så farligt. Men jag gruvar mig:( Inte för att jag tror att det ska gå dåligt. Det är lixom bara själva grejen ATT jag ska göra det. För övrigt så kändes gårdagen på jobbet jättebra! Vi startade med ett 2h ALT möte. Det var välbehövligt. Sen hade jag ett till möte med en konsult och sen rasade det bara på i ett högt tempo. Riktigt bra dag måste jag säga:)

Nej jag svammlar ju bara, jag skiter i det här.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här fixar du! Det VET jag! Lycka till!

Anonym sa...

Du fixar detta sis!! Några frågor! Får man boka hotell Luntan genom dej?;) Å va äre för snygg kjol du struttar omkring i på partybilderna? Å vart köpte du pilatesbollen? Messa ikv å tala om hur d gick idag! Love!!