söndag 12 oktober 2008

Dagen flöt på bra. Hade faktiskt en kanondag på jobbet=) Fick mycket gjort och tiden bara flög iväg.
Efter jobbet kom F och hämtade mig och vi åkte ut till Kungenskurva och IKEA. Köpte äntligen speglarna till hallen. Tjoho!

Men inte nog med det. Jag köpte mig ett pilatesset! :D Hihi, nu äger jag en pilatesmatta, pilatesboll och tre st träningsband. Tjoho, tjoho=)





Totalslocknade när vi kom hem från Ikea, så jag var tvungen att vara lat i några timmar. Gårdagen kom ikapp och det är inte så konstigt. Massa vin och dans hela kvällen=)
Sen kom jag på att bollen skulle pumpas upp. Hihi! Lyckliga jag.



- Lilla C och F redo för dansshow

-Jag
-Jag och Lilla C


Å äntligen är helgen över! Den har varit bra men som sagt är det alltid lite ångestfyllt med jobbhelger så jag känner mig lättad nu=)

Imorrn är det upp tidigt. Möte kl 08.00 pip på HK. Ny vecka, nya möjligheter:)

Tack för en kanonhelg!

Inga kommentarer: