måndag 13 oktober 2008

Färjan

Har ni sett dokusåpan Färjan? Den som handlar om Ålandsfärjan Cinderella? Inte? GÖR INTE DET HELLER! Det är det mest pinsamma jag har sett på väldigt länge.. Patetiskt rent utsagt! Åhh jag ryser. Jag tänker inte kolla mera, jag klarar inte av det, haha!



Och vissa av nötterna som har varit på kryssningen medan det hela har filmats, de har ringt och bett klanal 5 att inte visa när de är otrogna. Skyll er själva säger jag. Är man så jävla dum att man är otrogen så får man faktiskt skylla sig själv om det kommer ut.

Nu dömer jag inte dem som åker på dessa resor. Jag tycker själv att det är skitkul. Men dokusåpan, den klarar jag bara inte av!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skämskudden är ett måste!!! Herregud hur folk beteer sej!
Jag har elaka baciller i min hals som inte är halsfluss, får reda på vad, eller vem som befinner sej där i halsen imorron. Blä =( Saknar dej!KRAM!