onsdag 8 oktober 2008

Underbart!

Har haft en helt underbar dag! Jag verkligen älskar hösten. I alla fall om det är en dag som denna. Solen skiner, himlen är BLÅ, jag är ledig och allt är verkligen bara på topp!

Har träffat fröken Ita idag igen. Jag kan verkligen inte vänta tills bebisen kommer. Jag längtar verkligen efter den och det ska bli skithäftigt när det händer. Det är min första nära vän som får barn och känslan är fantastisk!
Hur som helst. Vi möttes upp på Odenplan och tog en liten prommis. Ingen jättelång för morsan orkar inte gå så mycket. Sen gick vi å tog en fika och timmarna bara flög iväg.. Härligt!

När vi vinkat av varandra så tog jag mig en prommis på 1,5h. Ljuvligt! Som sagt, jag älskar verlkligen hösten sånnahär dagar. Faktiskt så är det minst lika härligt som våren, och jag menar det! Prommade Odengatan bort, sen till Stadion, ner till Östermalmstorg, bort till Norrmalmstorg och sen hem igen. Underbara höst, underbara väder, underbara STAD och framförallt UNDERBARA ledighet!

Men nu är det roliga för dagen över, nu väntar ett berg med tvätt som ska sorteras och tvättas.. Rolig värre.. Men destå skönare när det är gjort!

Återkommer senare med info om helgen som gått.

Hej!

Inga kommentarer: